Heulweg 13, 2641 KP, Pijnacker 015-362 2200 info@hnpostenzonen.nl Klanten inlog // Aanmeldformulier uitzendchauffeur Login
De administratie bestaat uit 7 enthousiaste dames die alle aspecten van een administratie beetpakken. Van de salarisadministratie tot het verwerken van in- en uitgaande facturen. Deze dames werken voornamelijk parttime.
De administratie van H.N. Post en Zonen bestaat uit:
Functie: Baliemedewerkster
Mehtap is het eerste gezicht van ons bedrijf. Ze neemt de telefoon aan, ontvangt onze gasten en verwerkt de inkomende post (facturen/vrachtbrieven). Mehtap is sinds 2017 in dienst bij H.N. Post en Zonen.
Functie: Administratief medewerkster
Lydia is verantwoordelijk voor de container en garage facturatie. Lydia is sinds 2000 in dienst bij H.N. Post en Zonen.
Functie: Administratief medewerkster
Deborah controleert alle chauffeursuren. Deborah is sinds 2015 in dienst bij H.N. Post en Zonen.
Functie: Administratief medewerkster
Carolien is verantwoordelijk voor de bouwmaterialen facturatie en sinds 2007 in dienst bij H.N. Post en Zonen. Daarnaast bakt Carolien regelmatig de lekkerste taarten!
Functie: Salaris administratie
Judith is verantwoordelijk voor de salarisadministratie en sinds 1997 in dienst bij H.N. Post en Zonen.
Functie: Administratief medewerkster
Wilma is verantwoordelijk voor de financiële administratie en sinds 1995 in dienst van H.N. Post en Zonen.
Aantal trucks ingezet per afdeling:
Vandaag rijden we met 118 trucks
Procentuele besparing van CO2 uitstoot
per kilometer ten opzichte van 2018: