Heulweg 13, 2641 KP, Pijnacker 015-362 2200 info@hnpostenzonen.nl Klanten inlog //  Aanmeldformulier uitzendchauffeur Login

De administratie bestaat uit 7 enthousiaste dames die alle aspecten van een administratie beetpakken. Van de salarisadministratie tot het verwerken van in- en uitgaande facturen.  Deze dames werken voornamelijk parttime.

De administratie van H.N. Post en Zonen bestaat uit:

 

Mehtap Yalcin-Ince

Functie: Baliemedewerkster

Mehtap is het eerste gezicht van ons bedrijf. Ze neemt de telefoon aan, ontvangt onze gasten en verwerkt de inkomende post (facturen/vrachtbrieven). Mehtap is sinds 2017 in dienst bij H.N. Post en Zonen.

Lydia Post

Functie: Administratief medewerkster

Lydia is verantwoordelijk voor de container en garage facturatie. Lydia is sinds 2000 in dienst bij H.N. Post en Zonen.

Deborah Post

Functie: Administratief medewerkster

Deborah controleert alle chauffeursuren. Deborah is sinds 2015 in dienst bij H.N. Post en Zonen.

Carolien Bos-Huurman

Functie: Administratief medewerkster

Carolien is verantwoordelijk voor de bouwmaterialen facturatie en sinds 2007 in dienst bij H.N. Post en Zonen. Daarnaast bakt Carolien regelmatig de lekkerste taarten!

Judith Post

Functie: Salaris administratie

Judith is verantwoordelijk voor de salarisadministratie en sinds 1997 in dienst bij H.N. Post en Zonen.

Wilma van Venrooij

Functie: Administratief medewerkster

Wilma is verantwoordelijk voor de financiële administratie en sinds 1995 in dienst van H.N. Post en Zonen.

Actuele informatie

Aantal trucks ingezet per afdeling:

Vandaag rijden we met 156 trucks

Duurzaamheidsmeter

Procentuele besparing van CO2 uitstoot
per kilometer ten opzichte van 2018:

Werken bij H.N. Post en Zonen

Onze openstaande vacature(s):